網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月31日 星期四

【港姐冠軍Carry唔到眉上瀏海】馮盈盈新髮型被嫌醜 網民紛紛Unfollow? __,港姐,馮盈盈,

馮盈盈憑住個靚樣、港大高學歷,加上語出驚人夠出位。有性博士之稱嘅佢一直都受到網民吹捧,話佢又靚講嘢又貼地。但佢近日為拍戲而剪嘅新髮型,就嚇親一眾網民啊 ...




馮盈盈憑住個靚樣、港大高學歷,加上語出驚人夠出位。有性博士之稱嘅佢一直都受到網民吹捧,話佢又靚講嘢又貼地。但佢近日為拍戲而剪嘅新髮型,就嚇親一眾網民啊。

為拍劇,佢剪咗眉上瀏海,其實呢個髮型已經興咗一兩年時間,但真係唔係人人都駕馭到。對比起留長髮嘅馮盈盈,剪咗呢個眉上瀏海後佢又真係無以前咁靚,難怪網民反應咁大。一班網民都問點解佢要剪個咁嘅髮型,仲話想Unfollow佢添啊。雖然港姐冠軍都駕馭唔到呢個髮型,但其實有好多女星都留得好好睇。日本代表就有綾瀨遙同小松菜奈,兩個剪眉上瀏海反而更有氣質。而韓國代表就有李聖經同雪莉,一樣駕馭到呢個髮型,仲引起過熱潮。雖然馮盈盈又唔太襯呢個髮型,不過相信佢拍完戲就會留返長啲頭髮,一班網民唔使咁快Unfollow佢啊。


鍾意就快D Share啦!