網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月10日 星期四

陸永:佢咁索成功咗一半 __,陸永,

陸永:佢咁索成功咗一半

陸永:佢咁索成功咗一半Rap了逾20年的農夫成員陸永,對於康華以47歲之齡轉做Rapper,他說:「佢都同我傾過Rap嘅話題,話聽過我嗰首《港女收港男 ...


Rap了逾20年的農夫成員陸永,對於康華以47歲之齡轉做Rapper,他說:「佢都同我傾過Rap嘅話題,話聽過我嗰首《港女收港男皮》。(佢起步算唔算遲?)冇年紀限制。」不過他覺得男、女Rapper有很大分別,皆因男士要Rap得有道理,女Rapper則只需要靚:「咁康華永遠不老又咁索,我仲以為佢得20幾歲,佢已經成功咗一半。」問到可想與對方合作?他笑言:「我叫佢康師傅,我係後輩,邊夠膽咁問前輩呀?」至於歌手陳奐仁則送康華三大貼士:「第一要留意拍子,唔使一定準,但唔好唔太準;第二要有自己風格,先參考其他人嘅作品,從中偷師再搵自己嘅方法Rap;第三要注意內容,新人可以寫自己,因為係最真實同誠懇。」

至於曾與康華合作《宮心計2深宮計》的韋家雄說:「私底下冇一齊Rap過,不過睇佢個款都幾Rap得,成個Rap妹咁,佢出歌我梗係支持啦。」






鍾意就快D Share啦!