網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月10日 星期四

黃智雯:赴韓拍嘢中流感!黃智雯被小鮮肉以為得廿歲 __,黃智雯,

黃智雯同趙希洛感情勁好!藝人黃智雯(Mandy)為無綫真人騷節目《一個因去跳舞》出席記者會,並請來好姊妹趙希洛任嘉賓,重演11年前在藝員訓練班畢業試中 ...


黃智雯同趙希洛感情勁好!


藝人黃智雯(Mandy)為無綫真人騷節目《一個因去跳舞》出席記者會,並請來好姊妹趙希洛任嘉賓,重演11年前在藝員訓練班畢業試中的歌舞劇演出。Mandy一講到二人的友情更忍住眼紅紅,大讚希洛是她的靈魂伴侶!

首次喺外地睇醫生

Mandy透露到韓國拍節目期間,由於行程緊密欠休息,拍到第6日更發燒及咳嗽而失聲,之後去看醫生,最終確診流感,她說:「人生第一次喺外地睇醫生,打咗支針,喺民宿自我隔離休息咗一日,之後就繼續開工。」是否拍攝時穿得太性感而冷病?她說:「着校服拍㗎。」在課堂上更有一個十幾歲的小鮮肉同學和她練舞,笑言最開心是對方猜她只得20歲。

想帶趙希洛去百老匯

不過,在去一間韓國經理人公司面試時,同場就有位女考生只得13歲,她笑說:「13歲?嚇到我一額汗,我大佢幾倍!」對於這個節目,Mandy稱希望有收視拍Part 2,到時帶希洛到倫敦去百老匯作音樂劇演出。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!