網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月10日 星期四

張惠雅:【色字頭上】Regen泰國睇肉男騷睇到入院 __,Regen,張惠雅,

下次睇個高質啲嘅……歌手張惠雅(Regen)之前單獨去西藏旅行,先後失證件同提款卡,不過都當尚算冇穿冇爛平安返港。點知佢最近同Friend去泰國玩,竟 ...


下次睇個高質啲嘅……


歌手張惠雅(Regen)之前單獨去西藏旅行,先後失證件同提款卡,不過都當尚算冇穿冇爛平安返港。點知佢最近同Friend去泰國玩,竟然出晒事,玩到入院不特止,仲抽血抽到暈埋,嚇親幫佢嘅醫護人員…

話說佢去泰國玩體驗邊睇「肉男」跳舞邊食飯,連佢都笑話自己「色字頭上一把刀」,不過佢哋就喺嗰間餐廳食完生蠔之後,第二晚齊齊屙到入左急症,而一向都打針都會嚇到暈嘅Regen,因為早前學針灸少暈咗,以為自己已經克服打針,所以佢就冇同醫生講要做定心理準備,點知尋晚醫生插針去佢手背抽血時,佢又嚇到暈咗,仲嚇親在場嘅醫護人員,唔怪得之佢都以「不堪嘅回憶」去形容今次旅行。

不過最爆嘅係…佢哋去完嗰間餐廳嘅第二日,即係佢哋入院嗰晚,間「肉男」餐廳都……執埋笠…真係……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!