掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

江若琳:江若琳蕭潤邦抱B影「全家福」:生咗喇! __,江若琳,蕭潤邦,

藝人江若琳(Elanne)日前喺社交網晒咗張肚凸凸嘅相,即被網友恭喜佢造人成功,不過佢其後同老公「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)出席活動,就否認有喜。 ...


藝人江若琳(Elanne)日前喺社交網晒咗張肚凸凸嘅相,即被網友恭喜佢造人成功,不過佢其後同老公「生煎包王」蕭潤邦(Oscar)出席活動,就否認有喜。Oscar凌晨喺社交網分享咗張同Elanne抱住BB嘅合照,仲留言:「生咗喇🎊🎊🎊🎊🎊」唔通佢哋收得咁埋,生咗BB先公布?原來係佢哋嘅好朋友生咗小朋友,佢哋實習吓湊B啫!網友都話好期待佢哋有自己嘅小朋友呀!

而今朝Oscar又再同網友分享夫妻生活,佢影咗張潔面乳嘅相,留言:「江玲(Elanne原名),留意番,請唔好再把洗面奶放在牙膏旁邊,我用咗嚟刷牙,刷到半路好X苦。希望你睇到我嘅訴求😊」雖然呢件事有啲慘,但係網友都話好好笑,仲話係Oscar自己蠢,冇睇清楚先用喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!