掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

劉心悠暗交人夫又攬又錫 __,劉心悠,

劉心悠與James拍廣告演戀人。
劉心悠暗交人夫又攬又錫藝人劉心悠昨日出席「奇華嫁喜禮餅首部愛情微電影首播禮」,席間播出她與男主角James拍攝的愛情微電影,當中更有錫錫。兩人綁紅繩手 ...


劉心悠暗交人夫又攬又錫

藝人劉心悠昨日出席「奇華嫁喜禮餅首部愛情微電影首播禮」,席間播出她與男主角James拍攝的愛情微電影,當中更有錫錫。兩人綁紅繩手拖手出場,不但大擺甜蜜Pose,又一起整喜餅。

心悠表示今次與品牌第14年合作,微電影拍了兩日,講到她與男主角又攬又錫很親密,她說:「同James拍呢條片之前都影咗海報,所以好多Pose已經擺過,大約知做啲咩。(你哋有冇進一步發展空間?)佢結咗婚o架(驚唔驚人哋老婆呷醋?)唔會,大家好專業。」她表示之前放假去洛杉磯,笑言沒有艷遇:「我着褸同冷帽去沙灘,因為嗰度好凍。」記者笑她不努力識男仔,她說:「呢個冇得Push,要有機會先得。」

甜到漏
  • 甜到漏





鍾意就快D Share啦!