掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

林熙蕾:【收花勁Cool】林熙蕾情敵生日晒地位 __,林熙蕾,

台灣性感女神林熙蕾(Kelly)於2011年結婚,之後生咗兩個可愛嘅囡囡,細女楊晨熙昨日5歲生日,Kelly就為佢舉辦咗一個派對。之後,Kelly將相 ...


台灣性感女神林熙蕾(Kelly)於2011年結婚,之後生咗兩個可愛嘅囡囡,細女楊晨熙昨日5歲生日,Kelly就為佢舉辦咗一個派對。之後,Kelly將相片上載至社交網,仲留言:「Happy birthday to my incredible girl!Love you to the moon and back❤(祝我不可思議的女孩生日快樂!無論任何時候都愛你。)」

睇相見到五官標致嘅晨熙愈大愈似媽咪,真係好靚女!佢戴住粉紅色蝴蝶結頭箍,仲拎住兩個卡通造型嘅cupcake,可愛得嚟又有童真!而Kelly老公亦錫晒呢位「前世情人」,送咗一紮花畀晨熙做生日禮物,不過晨熙就一副冷艷美人姿態,個樣唧都唔笑,好有矜持呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!