掃呢頁CODE去手機

2019年2月27日 星期三

《我和星星有個約會》:「魔鬼指導」任達華將羔羊粉絲狠心改造 __,任達華,來追星星的你,星星,

「想偶像為你圓夢?我哋嚟幫你﹗」東網巨星推出重量級節目《我和星星有個約會》,每集邀來唔同嘅巨星當嘉賓為粉絲完成心願,機會可遇不可求,繼首集邀來「歌王」 ...


「想偶像為你圓夢?我哋嚟幫你﹗」東網巨星推出重量級節目《我和星星有個約會》,每集邀來唔同嘅巨星當嘉賓為粉絲完成心願,機會可遇不可求,繼首集邀來「歌王」張敬軒教唱歌後,今集邀得影帝任達華教網紅粉絲入行秘技!

兩位20出頭嘅網紅Norah和雪雪對踩入演藝界躍躍欲試,但似迷途羔羊唔知點突破盲點入行。不過華哥大讚二人各具潛質,Norah擁安祖蓮娜祖莉嘅性感「Fat」唇,容易令人留印象,惟被華哥「魔鬼指導」上身,狠批過分濃妝失真,要佢當眾卸妝還真本色。

至於鄰家小女孩雪雪戲路較廣,華哥即點明燈教路,着她效法一個你估都估唔到的女藝人,究竟華哥指的是哪位女藝人?兩位網紅有否聽教聽話?「改造」效果變成點?咁就快啲去片睇吓


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!