網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月12日 星期二

李佳芯:慳啲啦,Baby!陳庭欣拖有米男友掃街 __,Angelababy,Baby,李佳芯,陳庭欣,

慳啲啦,Baby!陳庭欣拖有米男友掃街藝人畀人嘅感覺高高在上,其實亦有「貼地」一面玩平民化,甚至「Cheap」住拍拖,務求慳得一蚊得一蚊!陳庭欣一杯雪 ...


慳啲啦,Baby!陳庭欣拖有米男友掃街

藝人畀人嘅感覺高高在上,其實亦有「貼地」一面玩平民化,甚至「Cheap」住拍拖,務求慳得一蚊得一蚊!

陳庭欣一杯雪糕兩份分

前港姐冠軍陳庭欣(Toby)與身家過億的老闆男友楊振源(Benny)打得火熱,Toby沒趁機過闊太生活,反而做跟得女友陪Benny到工展會視察男友公司攤位,期間分享街頭小食,又一杯雪糕兩份分。

黃美棋買早場特價戲票

童星出身的藝人黃美棋與男友鍾健威感情穩定,美棋曾透露拍拖活動都是食飯、睇戲,為了慳錢更睇早場買特價戲票,為此校鬧鐘起身入場,一於慳得就慳!

蘇麗珊屋企煮情人餐過節

「宅男女神」蘇麗珊(Cecilia)曾被拍得與圈外男友拍拖食「茶記」,事後直認拍拖出街會去茶餐廳和食車仔麵,並指情人節不會外出消費:「食嘢好貴,又多人,會喺屋企煮嘢食。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!