網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月12日 星期二

吳若希:拍MV都想搵替身!吳若希解釋全因囡囡? __,吳若希,

歌手吳若希(Jinny)早前為新歌《日月存亡》到大帽山拍MV,以前可有去大帽山看結霜?她謂:「冇呀,我好怕凍㗎,只試過讀書時去大帽山BBQ。」講到近日 ...


歌手吳若希(Jinny)早前為新歌《日月存亡》到大帽山拍MV,以前可有去大帽山看結霜?她謂:「冇呀,我好怕凍㗎,只試過讀書時去大帽山BBQ。」講到近日天氣又熱又凍好難預測,她亦謂:「嗰日日頭拍都冇乜嘢,當收咗太陽就真係好大風,搞到凍親。」有冇即刻要同囡囡隔離?她謂:「自從有咗小朋友後,每當有少少初起嘅徵狀就好快食啲藥或者飲薑茶,嚟『辟寒辟風』。」她謂不是怕自己病,而是最怕冇得抱BB,冇得攬住BB,所以,她有一刻是希望導演取消不拍或者搵替身。

說到以前Jinny的MV多數到外地取景,為何現只有留港拍攝?她即言:「又唔係,有幾首歌之前都去咗外地拍,只係未推出啫,今年會出街嘅。(發力重奪一姐之位?)冇話發唔發力,都係咁樣做嘢啫,反而因為由澳門搬返嚟香港住,所以可以做多啲,又唔使咁頻撲,住澳門成日又過嚟又過去,真係蝕晒船錢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!