網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

【囝囝叫鄭承悅】爆嘉穎父愛爆棚 坐月陳凱琳:佢經常問我要咩獎勵 __,鄭嘉穎,陳凱琳,

攝影:陳俊強
陳凱琳(Grace)情人節為鄭嘉穎誕下兒子Rafael,還在坐月的Grace今日產後首度現身,在銅鑼灣出席活動,穿上T恤配西裝褸與西褲,露出纖腰,不過 ...


陳凱琳(Grace)情人節為鄭嘉穎誕下兒子Rafael,還在坐月的Grace今日產後首度現身,在銅鑼灣出席活動,穿上T恤配西裝褸與西褲,露出纖腰,不過亦難掩目測達E cup的豐滿上圍,由於正餵哺母乳,見Grace祝酒時也沒有將酒喝下,只拿着酒杯拍照。



Grace向大家分享初為人母的喜悅,她說:「呢個係人生數一數二嘅moment。感覺好開心,朝朝望到佢嘅樣,覺得呢10個月好值得。」Grace透露囝囝名字是鄭承悅,她說:「意思係一世承諾有開心喜悅嘅感覺。英文名Rafael就係同網球手有關,但都有意思嘅,就係God heals,有上帝守護嘅意思。」



情人節正日剖腹誕下囝囝,Grace笑言這個是她的大情人,而生產過程老公嘉穎全程見證着,並親手剪臍帶,她說:「佢唔驚,佢好興奮,好感恩成個過程,係我有少少緊張,因為第一次生,不過醫生好配合,好有信心。」



問她為何坐月也走出來?Grace笑說:「坐緊月㗎,同大家見個面,say個hello,呢兩個禮拜我好開心,食得好好,好健康,今日貪玩,出嚟報平安,好快返屋企。」她表示嘉穎與家人都沒有反對:「媽咪都話唔緊要,當出嚟食個lunch,吸吓新鮮空氣。」問她怕不怕被批評只顧着出來搵錢?Grace說:「唔係嘅,人哋要講乜由佢講,我衡量過先出嚟。」



對於有網民計算她的懷孕期,推斷去年8月是奉子成婚,Grace說:「自從入咗呢行好多外面嘅說話,我自己知自己事,唔會成日回應。」而她今次更大方承認BB足月出世,是一個出生有6磅多重的健康寶寶。



至於見她升cup不少,Grace即表現尷尬,透露現時餵全人奶,問她習慣大胸嗎?她說:「冇諗太多,最緊要小朋友吸收豐富營養。」問她是否要更換所有內衣,她笑言會自己處理,她亦不太緊張體重問題。



另外,Grace指嘉穎經常問她要甚麼獎勵,她感激丈夫也一同付出,同時減少工作陪她坐月,Grace還笑老公一見囝囝父愛便湧出來,又指囝囝似足嘉穎,感覺親切又有趣,問到Grace對兒子的期望,她說:「啲人會話希望快高長大,但係我唔捨得,我會同佢講唔好咁快大。」而她亦希望先照顧好Rafael才考慮是否再生。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



攝影:陳俊強 Grace正餵哺母乳,祝酒時未有飲酒,只拿着酒杯拍照。 Grace正餵哺母乳,祝酒時未有飲酒,只拿着酒杯拍照。
Grace產後坐月,每天照顧兒子Rafael。

Grace產後坐月,每天照顧兒子Rafael。
Grace戴巨鑽現身。

Grace戴巨鑽現身。
她上圍升cup不少。

她上圍升cup不少。

鍾意就快D Share啦!