網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

李漫芬:老公錢任使!幸福人妻李漫芬感激奶奶錫住 __,李漫芬,

藝人李漫芬(Fanny)同老公Alvin剛度過結婚兩周年,喺呢個咁重要嘅日子,Fanny選擇一家三口同奶奶飲下午茶,Fanny呢兩年經歷做人妻同人母, ...


藝人李漫芬(Fanny)同老公Alvin剛度過結婚兩周年,喺呢個咁重要嘅日子,Fanny選擇一家三口同奶奶飲下午茶,Fanny呢兩年經歷做人妻同人母,佢話真係好感激有奶奶幫忙:「奶奶成日煲好多湯水我飲,因為住得近,佢會幫我睇住囡囡(在心),知我拍劇,仲會整好晒啲餸菜畀我帶走,好多謝佢。」同時Fanny亦感激媽咪嘅支持。

回顧成為人妻兩年,Fanny覺得時間過得好快,每日都好開心好感恩,佢話:「婚前好想成日出街,因為可以同老公拍拖,婚後就愛回家,想快啲返屋企見到個女同老公。仲會研究煮嘢食,廚藝唔可以話好好,但肯定進步咗,老公冇咩點讚我,佢笑我來來去去都係嗰幾味,不過我最叻係煮BB粥仔。」問到同老公有冇互送禮物?Fanny哈哈大笑話:「紀念日前一晚都有問老公有冇驚喜畀我?點知佢話:『最好嘅嘢已經喺你面前。』戶口加咗你名,你買咩都可以,哈哈。其實係佢理財好差,我要做個精明太太幫佢睇住個戶口。」

Fanny仲話計劃今年9月一家三口去旅行,佢表示:「有朋友嘅BB大囡囡一日,已經坐過兩次飛機,在心因為飲奶粉,所以一次都未去過,因為出門要帶好多嘢,計過9月時間差唔多。」除咗忙於相夫教子,Fanny亦好努力工作,紀念日嘅前一日佢仲要開廠拍攝新劇,對手都係媽媽級嘅陳敏之,兩人大講湊B經,同時Fanny亦好多謝梅小青畀機會佢演繹呢次角色,因為戲份雖然唔多,但好有發揮。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!