網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

【有公德心嘅身教老竇】余文樂食完煙無隨地拋 千里迢迢搵「劉江華」 __,余文樂,江華,

余文樂做咗人夫兼人父之後,IG越嚟越多BB仔相,怕且都係湊B湊上癮㗎喇,話晒之前撞到佢出街,都係去買嬰兒服裝。不過,有時始終要搵啲節目放鬆下嘅,早前佢 ...




余文樂做咗人夫兼人父之後,IG越嚟越多BB仔相,怕且都係湊B湊上癮㗎喇,話晒之前撞到佢出街,都係去買嬰兒服裝。不過,有時始終要搵啲節目放鬆下嘅,早前佢同老婆就約埋一班friend,齊齊去捧星爺場,睇《新喜劇之王》。睇完出嚟,成班人做同一個手勢而且笑得勁開心,唔通係電影劇情嘅笑點?

忍咗成套戲嘅時間,樂仔一離開室內就立即呼吸食返支煙,唔知佢煙癮大唔大,不過屋企有小朋友,都係考慮下戒咗佢啦。其實佢有樣嘢做得幾好,就係雖然垃圾桶有啲距離,佢都唔會周街掟煙頭,做個有公德心嘅人。

成班人抖完氣就散Band,見樂仔唔拖實老婆之餘,仲急急腳越行越快拋甩老婆。趕成咁,唔通趕住返歸見個仔?


鍾意就快D Share啦!