網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月27日 星期三

張智霖扭盡六壬安排浪漫活動 只為袁詠儀說句我愛你 卻換來…… __,張智霖,袁詠儀,

張智霖同袁詠儀兩公婆一齊參與綜藝節目《妻子的浪漫旅行2》,期間Chilam接到任務,要令靚靚順利講出「我愛你」三個字。Chilam話靚靚唔係個重物質嘅 ...




張智霖同袁詠儀兩公婆一齊參與綜藝節目《妻子的浪漫旅行2》,期間Chilam接到任務,要令靚靚順利講出「我愛你」三個字。Chilam話靚靚唔係個重物質嘅人,單純送禮物俾佢唔足夠,所以就安排咗一場沙灘BBQ浪漫活動!

不過,靚靚一得知地點後都打咗個突,唔多受落:「咁凍嘅天氣去沙灘,你話點會浪漫呢。不過既然佢已經揀好咗,去就去啦。」到達目的地後,仲話:「一陣佢唔好提出啲咩『食完飯去沙灘漫步』,千萬唔好提出,我唔想對鞋入沙。」

靚靚抱住咁嘅心態出發,睇嚟Chilam能夠聽到「我愛你」嘅難度都幾大,而事實又的確係,靚靚都幾不解風情,講埋唔少令Chilam掃興、失望嘅答案,包括「會唔會等到明年都無得食?」「不錯!」「很滿意!」「太好了!」

等極都等唔到想要嘅答案,Chilam忍唔住話:「就一句太好了?仲有呢?」點知靚靚答:「無喇!」Chilam只能無奈苦笑。其實,靚靚之後仲有句更狠嘅說話:「唔好再肥落去喇。」

雖然最後靚靚終於get到老公想聽「我愛你」,但已經太遲,任務宣告失敗。不過,成個過程好搞笑,就算一啲都唔甜蜜,但反而有真實唔做作嘅感覺,更似一對活生生嘅夫婦。比起喺鏡頭前糖黐豆、甜言蜜語,佢哋睇落更有愛。


鍾意就快D Share啦!