掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

【談夫妻相處之道】張家輝做和平使者 劉青雲爆同老婆鬧交:我係講嗰個 __,劉青雲,張家輝,

(採訪:王連連)(攝影:仇志德、沈健程)
劉青雲與張家輝兩位影帝,夥拍影后林嘉欣拍攝賀歲電影《廉政風暴煙幕》。兩帝一后的卡士日前接受訪問,戲中劉青雲跟林嘉欣飾演夫妻,感情出現問題,兩人第一日碰 ...


劉青雲與張家輝兩位影帝,夥拍影后林嘉欣拍攝賀歲電影《廉政風暴 煙幕》。兩帝一后的卡士日前接受訪問,戲中劉青雲跟林嘉欣飾演夫妻,感情出現問題,兩人第一日碰面,埋位就要鬧交,林嘉欣說:「嗰場戲令我好有感覺,心情都好複雜,佢懷疑我嘅工作能力,但我又要去澳洲,坐飛機前有嘢唔開心,我要回頭望佢,佢喺露台目送我時,心係關心我,把口死都唔認。」



青雲直言與嘉欣的鬧交戲,是按劇本要求而拍:「係兩公婆陰陰濕濕篤對方,明知講呢啲你實嬲,現實中我好少鬧交,通常係一個講另一個唔講,我係講嗰個,睇個樣都知啦﹗」林嘉欣則希望吵架時,每次也贏:「但唔係次次成功,有時都要say sorry,做人老婆喺適當時候都要溫柔。」張家輝則是和平使者,不願有爭執:「我覺得最好唔好鬧交,就算自己唔啱,過兩日自己扮冇嘢,其實我啱㗎嘛大佬!我就做呢個角色。幾十歲人仲鬧乜,再鬧就係嗰啲七旬老公老婆互撼。」



與嘉欣爭執的,還有張家輝,他笑言跟林嘉欣今次合作有很多火花,戲中經常被林嘉欣打,與這個最強對手鬥演技,笑言難應接。不過家輝表示今次演員身份與嘉欣合作,感覺很輕鬆:「上次我做導演、佢做演員,戲內戲外都冇乜嘢好傾,打個招呼就埋位,但係我今次做演員就開心好多,大家傾吓偈了解一下,食啲嘢。」殊不知嘉欣笑說:「我哋去咗澳洲拍咗一個月外景,呢一組好健康,星期一至五拍完,星期六、日就休息,我梗係把握時間周圍去,開頭諗住同佢交流,點知佢放假就匿喺間房,好悶,唔同佢玩。」



【編輯推介】



【凌晨拜年咩玩法?】翠如煎糕畀陸永一家食 唐詩詠被封最有心採利是員

https://bit.ly/2MVw3PA



【賀歲檔戰況】星爺《新喜劇之王》大陸失威 不敵舊拍檔達哥新作《流浪地球》

https://bit.ly/2UOsOwl



【豬年有喜訊】Ig報喜添新成員 陳茵媺:my 3rd son Camillo

https://bit.ly/2SeTeKM



【韓流】喬妹再有新廣告相公開 「最美臉形」排名不敵靚媽金泰希?

https://bit.ly/2GuWISr



【繼承父業】嵐解體發展 櫻井翔傳2021年從政

https://bit.ly/2UNAjnb



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



10萬蚊 100人分!

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



(採訪:王連連)(攝影:仇志德、沈健程) 劉青雲與林嘉欣第一次合作。 劉青雲與林嘉欣第一次合作。
劉青雲指兩夫妻的對手戲不多。

劉青雲指兩夫妻的對手戲不多。
張家輝笑言今次跟林嘉欣合作很多火花。

張家輝笑言今次跟林嘉欣合作很多火花。
張家輝與劉青雲有講夫妻相處之道。

張家輝與劉青雲有講夫妻相處之道。
二人都是圈中出名的「愛妻號」。

二人都是圈中出名的「愛妻號」。
張家輝稱自己是和平使者,認為吵架後,自己當沒事發生已代表認錯。

張家輝稱自己是和平使者,認為吵架後,自己當沒事發生已代表認錯。

鍾意就快D Share啦!