掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

羅力威:【新城棄獎】連詩雅晒相脫嫌 蔚雨芯嗌震驚 __,羅力威,蔚雨芯,連詩雅,

一個2013年新城勁爆頒獎禮「新城勁爆躍進歌手」獎,被人當垃圾棄置在北角天橋底,即引發全城「緝兇」!歌手連詩雅(Shiga)同蔚雨芯(Rainky)當 ...


一個2013年新城勁爆頒獎禮「新城勁爆躍進歌手」獎,被人當垃圾棄置在北角天橋底,即引發全城「緝兇」!歌手連詩雅(Shiga)同蔚雨芯(Rainky)當年有份拎獎,所以被懷疑是嫌疑人之一。

Shiga剛放完假由外地返港,今日已為無綫新劇《致所有愛過的人》開工,她透過經理人公司同事幫她在公司獎櫃影相證清白,其2013年在新城勁爆奪得的兩個獎座均完整無缺安放在公司內。

她透過經理人表示:「我星期日會返公司,到時先可以同我啲獎影相,由我出道奪得所有獎都放喺公司,因為公司有個櫃係專放我哋啲獎,係齊晒㗎!」據知同公司的周柏豪、鄭融的所有獎,同樣放在公司的專櫃!

而Rainky回覆東網表示睇到新聞覺得好搞笑:「好趣致,見到嘅時候幾震驚,因為咁樣揼咗個獎,喺新年幾唔老黎!雖然呢個獎好多歌手曾經擁有過,但未至於要咁樣揼咗去,除非真係唔小心。」她指入行後奪得的所有獎項,都被公司Keep住:「只係最近公司搬Office,所以啲獎項Pack晒入迷你倉,要等遲啲公司同事拎番出來,等我影番張相畀啲朋友仔睇!」她又指「兇案現場」相片中的鞋不是其尺碼:「隔籬啲鞋咁大對都唔係我嘅,因為我着37號鞋,哈哈!」

涉事的吳彤亦有相為證,指獎狀現安放貨倉中。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!