掃呢頁CODE去手機

2019年2月8日 星期五

何鴻燊賭王:賭王留院轉入ICU 四房人輪流探望 __,何鴻燊,賭王,

現年97歲的賭王何鴻燊,自去年尾一直入住養和醫院,11月生日時也在醫院中度過,有消息指賭王近日身體轉弱,需留院轉往深切治療部(ICU)。今日四房成員輪 ...


現年97歲的賭王何鴻燊,自去年尾一直入住養和醫院,11月生日時也在醫院中度過,有消息指賭王近日身體轉弱,需留院轉往深切治療部(ICU)。今日四房成員輪流現身醫院探望他,下午5時許,二房何超鳳匆匆步入醫院,約半小時後,三太陳婉珍亦獨自到達,未幾身穿運動服的何超蓮前來會合,初時趕忙上房未有接受訪問。而黃昏時分,長房孫女何家華急急腳到場。三太和超蓮逗留約1小時雙雙離開,問到賭王留醫ICU一事,三太一臉愕然,身旁的超蓮即代答:「佢唔係,佢休養啫,我哋過嚟𢭃利是,新年嘛。」

至於四太梁安琪約晚上9時抵達,問到有關賭王的病況時,她只說:「冇乜嘢,我嚟拜吓年。」然後便往探賭王。另外,何鴻燊長房女兒何超賢接受電話訪問,亦稱早前曾到醫院探望爸爸:「爸爸耐唔中都會出入醫院,應該冇乜嘢,屋企人緊張佢都會送入醫院,都入咗一排。(幾時出院?)要問醫生意見。(大孫女何家華都有去探爺爺?)佢喺倫敦住,放假都會返嚟探大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!