網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月8日 星期五

羅力威:【緝兇】新城獎棄置橋底 邊位歌手斷捨離? __,羅力威,

斷捨離,即係「斷絕不需要的東西;捨去多餘的事物;脫離對物品的執着」。有個歌手將獎座掉咗,莫非佢真係覺得個獎係「不需要」、「多餘的」,抑或係唔想再咁「執 ...


斷捨離,即係「斷絕不需要的東西;捨去多餘的事物;脫離對物品的執着」。有個歌手將獎座掉咗,莫非佢真係覺得個獎係「不需要」、「多餘的」,抑或係唔想再咁「執着」?

DJ Colin喺IG上載一張相,佢喺北角渣華道橋底發現一個2013年新城勁爆頒獎禮嘅獎項,同一堆鞋當垃圾咁擺埋一齊,個獎上面寫住「新城勁爆躍進歌手」,睇番當年得到呢個獎嘅歌手,分別有羅力威、連詩雅、龍小菌、蔚雨芯同埋吳彤,究竟呢個獎係屬於邊個?

有網友就突破盲點,叫班得獎者拎住個獎自拍,邊個冇自拍,邊個就係個獎嘅主人!咁又啱喎,睇嚟佢哋快啲要晒自拍,以證清白至得喇!

話口未完,首先同個獎玩自拍嘅就係龍小菌,其餘幾位嫌疑人就齋講冇相,蔚雨芯留言話:「我D獎全部喺晒公司WO....冤枉」連詩雅即刻搭嗲話:「me too!」至於雨僑就同老公羅力威「出頭」話:「目測...我呢邊都唔係。」但之後又補飛:「嗱我斷捨離掉自己啲嘢咋...唔關我事!」最後羅力威直情話:「就算我真係有扔個奬,都一定唔會出現係(喺)港島..我住九龍。」唔少網友話,全部得個講字,齊聲呼籲佢哋自拍,有圖有真相!

話時話,最後一個嫌疑人吳彤,喺2014年報稱住喺北角,唔通......


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!