掃呢頁CODE去手機

2019年2月4日 星期一

張頴康:三代同堂遊泰!張頴康囝囝中流感高燒入院 __,張頴康,

唔少人都會趁農曆新年假期出埠旅行,好似模範夫妻張頴康與麥雅緻,上月底就帶同4歲大女小豆、1歲囝囝小花生,仲有公公、婆婆去曼谷同華欣旅行。張頴康兩公婆日 ...


唔少人都會趁農曆新年假期出埠旅行,好似模範夫妻張頴康與麥雅緻,上月底就帶同4歲大女小豆、1歲囝囝小花生,仲有公公、婆婆去曼谷同華欣旅行。張頴康兩公婆日前喺Facebook開心透露:「終於可以去玩喇!今日係小花生第一次坐飛機✈」連日嚟更Keep住分享家庭樂。睇相見佢哋首站就喺曼谷嘅酒店泳池玩水,加上當地天氣熱熱哋,真係爽!不過,佢哋去到華欣後就突然停止Update近況,搞到網友都擔心佢哋有事!

原來,小花生抵達華欣後證實患上甲型流感,仲要立即入院醫病。相中佢哋兩公婆輪流抱住熟睡中嘅小花生,而小花生就發高燒至39.4度,仲要吊鹽水,勁慘豬!麥雅緻透露:「知道大家可能有點疑惑 點解去到華欣之後無哂聲氣嘅?事實是…我家寶寶生病了😭小花生到達華欣後患了甲型流感…高燒了二天,好似個火球咁,真係嚇c我同爸爸…好心痛!幸好泰國那邊醫療服務頗為完善…兩天進進出出醫院,回港的一天病情總算控制了亦退燒了…而小豆有公公婆婆悉心看管照顧,她在華欣玩得很開心…沒受太大影響…而我倆回港後體力有點透支亦生病了⋯但是新年前會好好休息快點好返(番)…只要健健康康…旅行…下次再去都冇問題吖!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!