掃呢頁CODE去手機

2019年2月4日 星期一

謝霆鋒帶隊掃街 林俊傑阿Sa冧唱《小酒窩》 __,林俊傑,蔡卓妍,謝霆鋒,阿Sa,

謝霆鋒帶隊掃街林俊傑阿Sa冧唱《小酒窩》20分鐘前4啱啱播出第十集嘅《鋒味》謝霆鋒返自己主場嘅香港,帶住嘉賓林俊傑(JJ)去「掃街」。首先,霆鋒帶JJ ...


  • 謝霆鋒帶隊掃街 林俊傑阿Sa冧唱《小酒窩》
  • 20分鐘前4






啱啱播出第十集嘅《鋒味》謝霆鋒返自己主場嘅香港,帶住嘉賓林俊傑(JJ)去「掃街」。

首先,霆鋒帶JJ去咗食盆菜,現場充滿住過年氣氛。見到呢個場景,JJ就即刻拎霆鋒細個時幫雜誌影新年相嘅全家福出嚟,霆鋒就好感概話:「不要被節日所限制,每天都是過節的感覺。」食完傳統嘅盆菜,霆鋒就帶JJ去食點心同埋香港另一地道「美食」,就係「掃街」,咖喱魚蛋、碗仔翅、煎釀三寶等,食到JJ停唔到口,完全唔記得咗自己就嚟要開騷所以要戒口減肥,佢仲應承fans會曬腹肌,難怪佢自己都話:「我真的完蛋了!」

除此之外,霆鋒亦同JJ遊電車河,期間同JJ合唱歌曲《小酒窩》嘅阿Sa(蔡卓妍)驚喜現身,佢哋仲再次合唱《小酒窩》,JJ彈結他、霆鋒打住Cajon,大家齊齊分享音樂。


鍾意就快D Share啦!