掃呢頁CODE去手機

2019年2月4日 星期一

英超Fever:曼聯又贏一場 但隱形巨星慘得2分! __,曼聯,

延伸閱讀:【蘇B贏完李城直飛法國 睇PSG法甲首敗!】https://bit.ly/2HQWO90 上仗於般尼腳下痛失2分後,曼聯今輪英超重上正軌,憑 ...


延伸閱讀:

【蘇B贏完李城直飛法國 睇PSG法甲首敗!】

https://bit.ly/2HQWO90 

上仗於般尼腳下痛失2分後,曼聯今輪英超重上正軌,憑拉舒福特一箭定江山贏李斯特城1:0,對爭前四非常重要。今仗福仔同保羅普巴繼續有好演出,但陣中一名巨星正選上陣全場毫無表現,67分鐘就被換出場,佢就係阿歷斯山齊士。今仗係A山首次於蘇斯克查麾下踢正選,不過就慘變隴形人,搞到曼聯好似踢少個一樣,賽後《曼徹斯特晚報》只畀2分A山(10分滿分),就知佢曳得幾緊要。

A山今仗爭贏安東尼馬迪爾出任正選,但全場同隊友毫無火花,唔單只於前場造唔到波、冇具威脅傳送外,甚至出現冇壓力下攞波甩腳情況。踢唔夠70分鐘,蘇B就頂佢唔順將佢換走,換番馬迪爾落場。A山行出場時頭耷耷冇晒心機,相信佢都對自己好失望。《曼徹斯特晚報》賽後對佢嘅評語毫不客氣:「A山同馬迪爾邊個好啲?根本唔使再討論。今仗A山打正選,佢冇用表現嚟回報蘇斯克查嘅信任。領隊對佢寄予厚望,但A山全場根本冇威脅過李斯特城。2分。」

蘇B上任後,絕大多數曼聯球員都回勇,只係A山始終好似洩氣皮球一樣,呢位智利球星再係咁,其曼聯生涯睇怕凍過水。

延伸閱讀:

【蘇B贏完李城直飛法國 睇PSG法甲首敗!】

https://bit.ly/2HQWO90 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!