網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月12日 星期二

張曦雯:4度拍《3日2夜》!張曦雯預告一日一套泳衣 __,《3日2夜》,張曦雯,

無綫劇集《法證先鋒IV》演員張曦雯、羅蘭、謝雪心在新蒲崗拍攝外景,三人代表不同年齡的美,還齊齊着婚紗行Catwalkshow。張曦雯今次着的婚紗是拍劇 ...


無綫劇集《法證先鋒IV》演員張曦雯、羅蘭、謝雪心在新蒲崗拍攝外景,三人代表不同年齡的美,還齊齊着婚紗行Catwalk show。

張曦雯今次着的婚紗是拍劇以來最性感的服飾,月尾劇集煞科後她隨即要第4度為節目《3日2夜》到泰國拍攝,她說:「之前去過馬爾代夫、毛里裘斯、昆士蘭,今次去泰國會拍攝十幾日,只係要準備好心情去拍攝就得,當放假好似去玩咁,今次會去象島,近距離同大象玩,自己要求監製唔可以同雀仔拍嘢,我由細到大都好驚雀仔,見到雀仔會彈開,覺得雀仔行路姿勢好怪。」張曦雯又指當然會為節目準備泳衣,預算每集一穿一套泳衣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!