網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月12日 星期二

Big Bang:幸災樂禍?勝利退出娛圈 蔚雨芯拍手開香檳 __,勝利,蔚雨芯,

韓國天團BigBang成員勝利(Seungri)以前除了隨團來港開演唱會及個人騷,也經常來港工作,跟不少藝人都有結緣,好似周潤發、容祖兒、甄子丹、林夏 ...


韓國天團Big Bang成員勝利(Seungri)以前除了隨團來港開演唱會及個人騷,也經常來港工作,跟不少藝人都有結緣,好似周潤發、容祖兒、甄子丹、林夏薇、蔚雨芯等,方力申、蔡卓妍也去睇過對方的騷。

對勝利近日捲入連串負聞新聞,更宣布退出娛樂圈,香港眾星都齊齊封口不作回應。唯獨蔚雨芯在限時短片中上載了一張勝利退出娛樂圈拍掌開香檳的截圖,令人詫異,她解釋:「我識咗Seungri好多年,大家係朋友,我覺得做藝人最緊要做好自己,其他唔回應太多。(點解上載張拍掌截圖?)冇咩特別意思,我覺得佢未做好自己,佢有咁多生意,依家佢可以專心做好自己事業。(唔怕畀人覺得你幸災樂禍?)佢有好多支持者,我深信佢嘅支持者都希望佢好。」

今年2月天后祖兒更飛到韓國,並在社交網上載與勝利錄音的合照,當時她留言:「四個小時極速錄音,超級順利和刺激,密切期待和勝利的合作。」雖然祖兒沒有明言,但大家都估計兩人錄音合唱,如今會否告吹則不得而知,唱片公司亦沒有回應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!