掃呢頁CODE去手機

2019年3月7日 星期四

黃文意:咪神拒父幹!黃文意自給自屋500萬上車 __,黃文意,

童星出身、憑36D超級「胸器」成為無綫「最強Body」的黃文意,雖然有個內地「LED燈大王」、身家坐擁逾10億元的富爸爸黃裕發,但她未有因而翹埋雙手唔 ...


童星出身、憑36D超級「胸器」成為無綫「最強Body」的黃文意,雖然有個內地「LED燈大王」、身家坐擁逾10億元的富爸爸黃裕發,但她未有因而翹埋雙手唔憂做等運到!除了近年再自我增值、於香港大學攻讀比較文學及文化研究碩士課程外,她還在去年大搞護膚品生意兼開設三間分店,今年更正式簽約無綫做「親生女」,實行主持與拍劇雙線發展。不靠父蔭的她靠自己密密吸金,就連買樓都是一腳踢!

500呎一房一廳

有讀者爆料指早前目擊黃文意現身屯門新盤THE CARMEL的售樓處,雖然超額認購約10倍,但她依然成功抽中,並買入一個逾500萬元、約500呎一房一廳單位。據讀者提供的相片,當時穿樽領衫「封咪」現身的黃文意在售樓處又行又坐,一臉緊張,並不時拿着手機,該讀者笑說:「見佢喺咁篤手機個計數機,又打電話問人嘢!佢抽到真係好,我就抽唔到!」

據知,首次上車的黃文意「一筆過」自掏腰包大約130萬元做首期,為了新居更非常落本,早前被東網發現單拖現身中環,巡視多間室內設計公司及傢俬店。期間進入一間高級傢俬店,見她對店內一張標價約六萬元的梳化情有獨鍾,又摸又坐之餘,更拉着店員雞啄唔斷,其後非常專心地檢視看色版,未幾即簽卡埋單。她又巡視售賣擺設的鋪頭,但最後齋睇冇買。「咪神」依然腳力十足,由中環行落上環,並開始轉攻水晶店,期間對店內價值逾二萬元、有增強桃花功效的粉紅水晶「虎視眈眈」,拿起水晶又捽又摸,不夠十五分鐘,埋單即走!全程Shopping不足三小時,已花8萬大元!

「要為自己打算」

對於「自資」逾百萬元買樓,黃文意接受東網電話訪問時直認不諱:「咁大個女,我都要為自己打算!買樓前有同爸爸講,但我自己搞得掂,唔使擔心,佢聽我咁講都冇幫我。其實我嘅資金唔係好多,加上要留啲錢畀生意上周轉,所以冇打算一炮過買。筆首期唔單止係做護膚品生意賺返嚟,亦都係我廿幾年嚟嘅儲咗好耐嘅『私己錢』,有血有汗㗎!」

至於一口氣買6萬元梳化及2萬元水晶,她說:「其實我係好宅,一收工就返屋企,所以買張耐用、品質好嘅梳化,貴少少都冇所謂。(買粉紅水晶驅走爛桃花?)哈!我係有玩開水晶,如果有呢個功用,我當然唔拘」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!