掃呢頁CODE去手機

2019年3月7日 星期四

【玩到咁大】 揀銅鑼灣鬧市向蔡思貝示愛 王梓軒:真係會淆底 __,王梓軒,蔡思貝,

王梓軒向蔡思貝示愛
王梓軒早前走上銅鑼灣街頭,當眾大叫:「思貝,喺呢個突然寒冷嘅日子,我嚟到你指定嘅地點,銅鑼灣呢個交界,準備吶喊、大聲嗌出我最愛嘅嘢係乜嘢呢?我而家唔講 ...


王梓軒早前走上銅鑼灣街頭,當眾大叫:「思貝,喺呢個突然寒冷嘅日子,我嚟到你指定嘅地點,銅鑼灣呢個交界,準備吶喊、大聲嗌出我最愛嘅嘢係乜嘢呢?我而家唔講住,因為我想畀一個驚喜你。」



之後梓軒再大膽表白:「我愛蔡思貝,I love you Sisley! 思貝我鍾意你感性得嚟又爽朗,怕醜得嚟又豪邁,傻得嚟又好有智慧,嗲得嚟又好夠兄弟,好對唔住!你生日我唔能夠同你慶祝,我想藉呢個機會同現場嘅朋友唱首生日歌畀你聽。」



其實以上動作,都只是梓軒為了宣傳新歌《邊緣引力》,二人因合作劇集《機場特警》而熟絡,蔡思貝之前聽過他的新歌後,覺得歌詞很有意思,就提出挑戰:「喺漆黑中唔好氣餒,要愛得有勇氣,所以我嘅challenge,就請你喺銅鑼灣人來人往嘅十字路口中間,好大聲咁向全世界宣佈,你至愛係乜嘢?」



對於要公開表白,梓軒表示蔡思貝提出的挑戰本來很簡單,而她心目中的王梓軒喜歡音樂和吃年糕:「但我諗諗吓覺得大家咁老友,不如玩大啲咁我又連續兩年miss咗同佢慶祝生日,不如藉呢個機會當眾去歌頌佢,原來玩咁大真係會淆底,一來驚人哋誤會,亦都驚Sisley本人誤會,二來冇前文後理企出去,大庭廣眾開咪咁講,我busking都冇咁驚,就咁講真係有啲驚。」



最後在同事的鼓勵之下,王梓軒等行人過路燈轉綠時,最多人一刻一take過完成挑戰,他笑說:「希望Sisley睇到個挑戰,咁有創意、咁有誠意,佢會開心」



《Captain Marvel》完全導讀本

足料78頁 深度解構最強英雄!

https://bit.ly/2VyXIt2



3月7日《動腦Q馬拉松》

一日玩11場 全日派22萬

12:30pm-10:30pm

Let's QQQQQQQQQQQ the money!

http://bit.ly/2ICO2Mb



第二屆最港電影大獎投票網址

https://bit.ly/thekongestfilmawards2018



王梓軒向蔡思貝示愛 蔡思貝拍片提出挑戰任務 蔡思貝拍片提出挑戰任務
王梓軒對完成任務感興奮

王梓軒對完成任務感興奮
王梓軒笑言好淆底

王梓軒笑言好淆底
二人拍劇認識並成為好友

二人拍劇認識並成為好友

鍾意就快D Share啦!