掃呢頁CODE去手機

2019年3月7日 星期四

【林作同張堅庭為佢開火】讀科大EMBA劉思希唔敢插嘴 溫書拍劇搞到面青青 __,劉思希,張堅庭,林作,科大,

喺《愛‧回家之開心速遞》入面飾演OL洋洋嘅劉思希,因為正喺科技大學修讀EMBA課程,被指為圈中高學歷藝人之人,結果引嚟一場茶杯裡嘅風波。先係林作一番「 ...




喺《愛‧回家之開心速遞》入面飾演OL洋洋嘅劉思希,因為正喺科技大學修讀EMBA課程,被指為圈中高學歷藝人之人,結果引嚟一場茶杯裡嘅風波。

先係林作一番「港人過度崇拜高學歷」言論,點知搞到一眾網民插林作白鴿眼,連張堅庭都挪揄林作勢利。而林作亦作出反擊,指張堅庭扭曲咗佢嘅意思,要求對方道歉,就係咁互相駁火,反而當事人劉思希無出過半句聲。

咁又係,拍劇讀書兩兼嘅佢,已經辛苦到爆,仲邊有閒情理咁多是非。據聞佢成日讀書做功課,讀到三更夜半,幸而得珍姐體諒,喺《愛‧回家之開心速遞》嘅戲份有得遷就。不過就算開工,等埋位時佢都爭取時間溫書,應付考試。

身兼兩瓣,休息唔夠,代價就係搞到面青青。呢日佢shopping,面色都有啲蒼白,佢好似趕時間咁,快快手揀幾件就走人。連醫肚都唔可以坐低好好享受,買個外賣,就摩打腳咁離開。

好鍾意讀書嘅劉思希,入行前喺美國西北大學同林肯大學,修讀行政管理碩士,及工商管理碩士,畢業後曾經喺一間公司當市場總監。依家33歲又肯花過百萬,修讀為期18個月嘅EMBA課程,佢話:「人生,就是一場又一場同自己的比賽。」捱到面青青都唔放棄,如此好學嘅心,其實已經值得一讚


鍾意就快D Share啦!