網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年3月18日 星期一

【港鐵相撞】工會揭車長煞掣都停唔到 議員質疑防撞都失靈 __,港鐵,

工會據悉車長在試車期間,發現前方有列車,曾嘗試煞停列車,「不過都無辦法停得到,如果無停,車速可能仲高,唔知個後果會點」。原圖由港鐵提供
港鐵今晨(18日)在收車後測試新訊號系統期間,兩列車在中環站隧道內罕有攔腰相撞至出軌,嚴重損毀,荃灣綫中環至金鐘站要全日停駛維修,同類事故是港鐵自19 ...


港鐵今晨(18日)在收車後測試新訊號系統期間,兩列車在中環站隧道內罕有攔腰相撞至出軌,嚴重損毀,荃灣綫中環至金鐘站要全日停駛維修,同類事故是港鐵自1979年通車以來首次。立法會交通事務委員會副主席、公民黨譚文豪表示,港鐵的訊號系統應與防撞系統有別,故更新訊號系統應不會影響防撞系統運作,質疑防撞系統是否都出問題而未有啟動,才導致今次事故。香港鐵路公司員工協會主席杜廣仁直言,這次是「幾大嘅失誤」,據悉車長在試車期間,發現前方有列車,曾嘗試煞停,「不過都無辦法停得到,如果無煞過,車速可能仲高,唔知個後果會點」,可能導致更嚴重傷亡。

相關新聞:【港鐵相撞】去年大癱瘓6小時 耗資33億新訊號系統今測試又出事



杜廣仁表示,港鐵測試新訊號系統,籌備時間不短,「都有好幾個月,中間不停都有做緊測試,淨係知道今次佢會測試喺繁忙時間嘅時間表行車模式,車次比較密,同埋車速比較高,所以都揀咗唔係咁多人嘅時間去做測試」。他坦言,今次事故在香港來說已很嚴重,但未至最差情況,「好彩今次有人喺架車度,可以應付到突發情況,估計已經令到車速減慢,同埋都好彩無乘客喺度」。



曾任九鐵主席的立法會鐵路事宜小組委員會成員田北辰分析,當時列車並非由人手控制,亦不是新舊訊號系統接駁有問題,可能是設定訊號系統時出錯,最壞情況是訊號系統不聽指示,若真的如此,荃灣綫的訊號系統最少要拖遲一年半載,才能成功更換。「基本上我都唔會再信呢個軟件商,我都唔會畀佢機會,根本以後我都唔相信會同佢買嘢,因為呢啲嘢可大可小。」

相關新聞:【港鐵相撞】被轟大陸化 主席金句回帶:全世界都讚 係香港人鬧



田北辰稱,若訊號系統正常運作,當列車去到轉軌位置,遇上其他列車在前,一定會停低,「今次就無停,就撞咗埋去」。田分析,訊號系統亦要人手輸入數字,指示列車停在甚麼位置,估計今次事故可能是設定訊號系統時出錯。他估計,港鐵之前試車時,應是用較疏的班次,今次或開始測試最密的2分鐘1班,「其實係好密好密,好有機會要停車讓對面過」。



田又指,列車總站的轉線軌道,最理想是設於車站後,以荃灣綫為例,因荃灣站有足夠地方,轉線軌道設於車站後方,一旦列車不幸在轉線時有碰撞,由於要落車的乘客應已落車,要上車的乘客亦未上車,相撞的也只是2架空車;但由於土地問題,包括中環站在內的全港一半港鐵總站,轉線軌道均設於車站前方,列車轉線時載滿人,則要非常小心,避免相撞。



-------------------------

《蘋果動新聞》訂閱新世代,4月開始免費訂閱,現在接受登記!

http://bit.ly/2Ja3IXw

-------------------------

全港打工仔特約:Lun廚動腦Q

加開1:30pm

3月11至22日

星期一至五1:30pm 10:30pm

http://bit.ly/2IZA8Ef



工會據悉車長在試車期間,發現前方有列車,曾嘗試煞停列車,「不過都無辦法停得到,如果無停,車速可能仲高,唔知個後果會點」。原圖由港鐵提供 田北辰估計,港鐵之前試車時,應是用較疏的班次,今次或開始測試最密的2分鐘1班,「其實係好密好密,好有機會要停車讓對面過」。 田北辰估計,港鐵之前試車時,應是用較疏的班次,今次或開始測試最密的2分鐘1班,「其實係好密好密,好有機會要停車讓對面過」。

鍾意就快D Share啦!