掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

莊思敏讚合襯鍾舒漫送祝福 __,莊思敏,鍾舒漫,

莊思敏
莊思敏讚合襯鍾舒漫送祝福莊思敏對於舊愛吳浩康與崔碧珈(Anita)傳緋聞,她坦言認識女方,問到覺不覺二人相襯?她說:「靚仔靚女都襯o架,如果真嘅話,會 ...


莊思敏讚合襯鍾舒漫送祝福

莊思敏對於舊愛吳浩康與崔碧珈(Anita)傳緋聞,她坦言認識女方,問到覺不覺二人相襯?她說:「靚仔靚女都襯o架,如果真嘅話,會祝福佢哋。(你覺得佢哋性格夾唔夾?)我好耐冇同吳浩康聯絡,唔知佢性格點。原本幾個星期前約Anita食tea,但我臨時有事冇去,之前亦冇聽過佢提拍拖啲嘢。(見到Anita尷尬?)隔咗N咁多年啦,點會呢!」

至於鍾舒漫大方向舊愛吳浩康送祝福:「雖然我未聽過,亦未見過佢哋一齊,但如果係真,我會送上祝福。(覺得意外?)唔會,世上乜都有可能。(向吳浩康了解?)唔會喎,如果問就好八卦。」提到男方曾表示想再追她,現在可有酸溜溜感覺?她說:「一啲都冇,戥佢開心就真。」

吳浩康曾表示想再追鍾舒漫。
  • 吳浩康曾表示想再追鍾舒漫。





鍾意就快D Share啦!