掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

洪欣:提婚變即落閘!洪欣嘆難見仔仔 __,洪欣,

藝人洪欣到觀塘apm商場出席活動,談到最近其19歲仔張鎬濂在選秀節目勝出並正式出道,榮升星媽的洪欣直言尚未習慣,指仔仔每日都要開工及訓練,非常忙碌,兩 ...


藝人洪欣到觀塘apm商場出席活動,談到最近其19歲仔張鎬濂在選秀節目勝出並正式出道,榮升星媽的洪欣直言尚未習慣,指仔仔每日都要開工及訓練,非常忙碌,兩母子很少時間見面:「佢好少返香港,有時喺大陸突然話要訂機票返嚟一晚,見一見我哋又走,我都唔知佢schedule,我都掛住佢。如果知佢喺邊個地方會留幾日,就會去探佢,但如果佢去韓國訓練,時間就好緊湊,比較難見。(有冇後悔畀佢入行?)呢個係佢自己選擇。(覺得心痛?)我都係呢行,知道係咁,而且佢細細個見過我哋做嘢,都有心理準備。(擔心佢喺韓國會畀人蝦?)好多地方都有事情發生,唔可以咁就拼埋一齊講,佢冇遇到。(阿仔有冇搵你傾心事?)佢好樂觀,冇乜話唔開心,不過早前參加節目壓力大,因為佢跳舞係比較短時間,都擔心應付唔嚟。」

她表示仔仔比賽過程期間,自己也有給意見,起初也有批評,但因知道仔仔壓力很大,於是改為鼓勵他:「見到佢總決賽有好大進步,一兩個月就咁大進步喎!唔可以同人哋十幾年比,我覺得好欣慰、好熱血,想跳埋一份咁。」

此外,問到最近與老公張丹峰的婚變傳聞,洪欣即落閘表示:「唔答呢啲問題喇!講番啲開心嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!