掃呢頁CODE去手機

2019年5月10日 星期五

21歲做後母 蔣祖曼捱餐死為爛賭賤男還債 娛樂,蔣祖曼,賤男

Joman嘅人生經歷都幾豐富!有「獨立電影女王」之稱的蔣祖曼(Joman)外表堅強灑脫,實則過去在愛情路上習慣愛得卑微。當年正值青春年華的她遇上真愛, ...


Joman嘅人生經歷都幾豐富!


有「獨立電影女王」之稱的蔣祖曼(Joman)外表堅強灑脫,實則過去在愛情路上習慣愛得卑微。當年正值青春年華的她遇上真愛,身份瞬間變成後母,個個皆認為後母不易做,她卻認為兒子比她更偉大。

33歲的蔣祖曼參演過逾15部獨立電影,演技獲外界一致好評。熱愛拍戲的她當年不理是否有酬勞,堅持一邊打工一邊拍戲,死慳死抵維持生計。最近她在無綫劇《鐵探》飾演黑幫阿嫂備受矚目,劇中的粉紅色短髮造型相當Sharp醒,令人印象深刻。

偷食分手收場

劇中她經常受楊潮凱虐打,而現實中,Joman回想自己亦曾為愛而變得卑微:「我一愛就會奮不顧身,最慘一次係20歲時有個男朋友好爛賭,我要做餐廳侍應幫佢還錢,但佢還完又借,不斷循環,就算當時有公司想搵我拍戲,我都拒絕咗。最終我哋分手收場,都係因為佢出軌,呢次都幾經典!」

感恩繼子肯認媽

愛情路上跌跌撞撞,至2007年遇上老公陳卓麒,當年只得21歲的Joman憑心口一個「勇」字,即使知道男方與前妻育有一子,仍絲毫未有卻步。多年來她對繼子Day視如己出,但自問並不偉大:「好多人有個誤解,覺得我做後母好偉大,但反而我喺佢(Day)身上學到好多,其實佢肯當我係阿媽都唔係一件易事。」她於2015年為老公誕女,現時家中有九隻貓、一隻狗、一隻雀及兩隻龜,直言忙到爆:「喺屋企一丁點自己時間都冇!」

場地: 九龍貝爾特酒店

髮型:Haffman Cheng

化妝:Jess Yung

服裝:Wasabi Dog Come




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!