掃呢頁CODE去手機

2019年5月10日 星期五

iPhone 11 手機殼概念圖曝光 鏡頭以三角形排列 政治時事,iPhone,

一不離二,繼新iPhoneXR嘅渲染圖曝光後,知名爆料達人Slashleaks今次就發放咗iPhone11嘅保護殼概念圖,由圖中可以睇到iPhone1 ...


一不離二,繼新iPhone XR嘅渲染圖曝光後,知名爆料達人Slashleaks今次就發放咗iPhone 11嘅保護殼概念圖,由圖中可以睇到iPhone 11採用咗3鏡頭設計,而整個鏡頭組位置呈方形兼凸起,似足新iPhone XR一樣,不過大家又接唔接受到呢種設計呢?

手機配件製造商向來都係快人一步知道新iPhone設計外觀,以便製造出唔同嘅手機周邊產品。而今次爆料達人Slashleaks就發放咗iPhone 11手機殼設計概念圖,圖中iPhone 113鏡頭凸起位置非常明顯,而所佔面積都比歷代iPhone都要多,並呈圓邊方形設計。



此外5.8iPhone 116.5iPhone 11 Max鏡頭凸起部分大細都係相同,啫係話iPhone 11 Max嘅鏡頭位置睇起上嚟會比iPhone 11細一啲,亦無咁明顯。

早前另一爆料達人OnLeaks於今年1月曾指出,新iPhone3鏡頭係以三角形的形式排列,而方型鏡頭凸起部分更有Apple Watch咁大,今次嘅手機殼概念圖充分顯示出呢啲元素。而知名蘋果分析師郭明錤亦表示,第三個鏡頭係超級廣角鏡頭,用上咗某種黑色塗層處理,令鏡頭無咁容易發現。最後新iPhone 11iPhone XR將預計於今年9月推出,到時大家就知iPhone真面目係點喇!

來源:9to5Mac


來源 source: http://menclub.hk
鍾意就快D Share啦!