網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月24日 星期五

被4吋事業線搶盡風頭!34G麥紫莉嗌抵輸 __,麥紫莉,

輸晒!擁有34G逼爆身材的模特兒麥紫莉(Chili)及何千錞(Ashley)到紅磡出席餐廳開幕儀式,兩位少女向來身材豐滿,但有趣的是現場老闆娘Carm ...


輸晒!


擁有34G逼爆身材的模特兒麥紫莉(Chili)及何千錞(Ashley)到紅磡出席餐廳開幕儀式,兩位少女向來身材豐滿,但有趣的是現場老闆娘Carmen打扮超性感「酥胸勁露」,夾出4吋事業線,兩人笑言輸得抵。他們自認為食,但因夏天要減磅,因此要更有節制!Chili透露近月成功減至55公斤,希望多減5公斤。

二人透露將參演關智斌主演的電影,要泳衣上陣,因此要努力Keep fit,而公司又將開戲,優先揀選她們參演,故正努力學戲,Ashley說:「我哋公司七個女仔最近學戲,第一堂要好大聲咁讀一至十,發現冇一個女仔講到,全部都有懶音問題,要更加努力!(演戲方面有冇咩唔想做?)都冇,健康性感ok。(床戲會唔會要揀靚仔做對手?)唔會!會尊重每個對手。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!