網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月24日 星期五

袁偉豪:張寶兒同鄧佩儀笠同一隻襪 袁偉豪勁嬲豬 __,張寶兒,袁偉豪,鄧佩儀,

真係眼冤!由影后惠英紅和袁偉豪等主演的無綫劇集《鐵探》收視成績斐然,除結局錄得33點外,更暫時榮登年度劇集收視之冠!台前幕後晚上現身電視城,筵開12席 ...


真係眼冤!


由影后惠英紅和袁偉豪等主演的無綫劇集《鐵探》收視成績斐然,除結局錄得33點外,更暫時榮登年度劇集收視之冠!台前幕後晚上現身電視城,筵開12席慶功,高層杜之克台上感謝團隊及觀眾支持外,更表示:「食埋呢餐,大家要返去研究,睇吓嚟緊有乜可能性!」暗示有開續集的可能。

繼惠英紅、姜皓文及袁偉豪等絲襪笠頭「找數」後,慶功宴上楊明被「點名」,他隨即用桃紅絲襪笠頭,再tag「阿嫂」張寶兒和鄧佩儀,難得兩女表現大方,更變身「孖寶」,用同一襪齊齊笠頭,寶兒男友袁偉豪即搞笑扮呷醋:「你今晚唔好返嚟喇,去鄧佩儀嗰度」

《鐵》劇監製蘇萬聰談續集開拍即笑謂:「要睇杜生(杜之克)。其實《鐵》劇完咗後大家都有其他工作,嚟緊我又會開《使徒行者3》,所以最快都要明年嘅事。」不過他承認《鐵》劇結尾留有伏線,角色亦豐富鮮明,即使再伸延落去,都有創作空間。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!