網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月24日 星期五

【選美前奏】何紫綸孖導師Kitty打造娛圈明日之星 __,何紫綸,選美,

【選美前奏】何紫綸孖導師Kitty打造娛圈明日之星23分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入「2019亞洲太平洋國際小姐」即將舉行準決 ...


  • 【選美前奏】何紫綸孖導師Kitty打造娛圈明日之星
  • 23分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


「2019亞洲太平洋國際小姐」即將舉行準決賽,大會形象總監何紫綸和上騰制作營運總監Kitty,為今屆參選佳麗進行儀態、走台等基本訓練,經過個多月相處,兩人對一班女仔表現十分滿意。

連續多屆擔任形總監的何紫綸,指被他們的真誠打動:「一班女仔接受我訓練之後,自信心提升咗好多,對佢哋嚟講,唔單止係比賽咁簡單,佢哋同我講,係對佢地日後做人處事好大幫助,聽到自己教嘢可以幫到啲女仔,我真係好感動。」

至於擔任導師的Kitty表示,一班女仔對娛圈十分有興趣,除訓練他們在選美上獲得成績,也希望經過今次訓練,他們可以能有足夠裝備入娛樂圈發展。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!