網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月14日 星期二

【結婚半年感情生變】同卓林共過患難 老婆Andi發文暗指長唔大:講再見吧! __,吳卓林,吳綺莉,

【結婚半年感情生變】同卓林共過患難老婆Andi發文暗指長唔大:講再見吧!1小時前吳綺莉(Elaine)同成龍嘅女兒卓林,為與同性老婆Andi雙宿雙棲, ...


  • 【結婚半年感情生變】同卓林共過患難 老婆Andi發文暗指長唔大:講再見吧!
  • 1小時前




吳綺莉(Elaine)同成龍嘅女兒卓林,為與同性老婆Andi雙宿雙棲,唔理阿媽吳綺莉嘅反對,去年同Andi一度遠走高飛去加拿大「流浪」及結婚。之後返港兩公婆拖著行李,租賓館窨住過顛沛流離嘅生活。

呢對共患難嘅「夫妻」,近日感情突然生變,今日卓林另一半Andi喺ig發長,暗諷有人長唔大,唔生性,甚至最後講到:「講再見吧!」

Andi內容咁講:「討厭成日都要鼓勵你,因為你依然唔明白。你仲剩低啲咩?當我無家可歸時,我願意拋開一切,然而我嘅心係安定,所以我可以揾到自己嘅方向,弄清你係點樣嘅人。」

跟住佢講到有人唔願面對,暗示對方依然頹廢。「你話你自己係豬,但你唔想我哋好似雀仔一樣咁高飛咩?積極搵番自己吧!唔好跟喺我後面搵答案。」

最後Andi仲講到分手咁。「唔好打擾我,我想自己一個人,講再見吧,好嗎?你做得到的。」

一直同阿媽關係唔好嘅卓林,內心非常脆弱,遇上Andi後,更將全副精神寄託喺對方身上。不過若自己唔識重新振作,一對幾愛嘅情侶,可能都變成負累。但願喺單親家庭嘅卓林,可以尋回自己,好好生活。


鍾意就快D Share啦!