網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月14日 星期二

何猷君:四太唔知奚夢瑤有冇大肚:阿仔好神秘 __,何猷君,四太,梁安琪,

好神秘吓!四太梁安琪見證阿仔何猷君求婚成功,佢接受長途電話訪問時話:「好感動,原來咁大陣仗,佢之前都唔肯講,嚟到先知,可能佢想保持神秘感。(超盈有喜, ...


好神秘吓!


四太梁安琪見證阿仔何猷君求婚成功,佢接受長途電話訪問時話:「好感動,原來咁大陣仗,佢之前都唔肯講,嚟到先知,可能佢想保持神秘感。(超盈有喜,猷君又求婚成功,你雙喜臨門?)係呀,我真係好開心,好開心,佢又唱歌,又搞到咁大陣仗。(幾時同何生報喜?)我聽日返嚟會同何生報喜㗎喇!(咁佢哋幾時結婚?)都係出年啦,因為今年係盲年,好似超盈咁都係出年搞。而且籌備,請人好多嘢要攪,都要啲時間。」

問到奚夢瑤係咪有咗?佢話:「唔係啩,頭先佢跳舞跳到咁,不過好難講,你知我個仔乜都好神秘㗎啦,成日畀驚喜我,頭先搞到我都喊晒。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!