網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月17日 星期五

李家鼎:李家鼎食肆被指欠債遭搗亂 李泳豪怒斥《蘋果》誹謗 __,李家鼎,李泳豪,蘋果,

李泳豪怒斥《蘋果》誹謗!藝人李家鼎兩年前與拍檔在銅鑼灣開食肆,去年再於中環開新店。《蘋果》網站報道指母親節當日,中環食店出現滋擾事件,有十多位穿黑衣的 ...


李泳豪怒斥《蘋果》誹謗!


藝人李家鼎兩年前與拍檔在銅鑼灣開食肆,去年再於中環開新店。《蘋果》網站報道指母親節當日,中環食店出現滋擾事件,有十多位穿黑衣的人,手持兩個紙紮公仔搗亂兼追債。

東網收到當日的片段,有片有真相,發現查實與事實不符!從李家鼎兒子李泳豪提供的餐廳CCTV片段中,清楚看見有兩名分別穿上灰色、黑色外套的男子在中環及銅鑼灣食肆,放低兩個紙紮公仔拍下照片便離開,並無追債叫囂。而李泳豪接受訪問時亦直言:「當日都唔係母親節,爹哋同餐廳拍檔都冇爭人錢,反而係有人爭我哋拍檔嘅錢,呢件事我哋已經交由律師處理,亦會控告《蘋果日報》誹謗。」李家鼎接受訪問亦表示餐廳並無欠債,亦覺得放紙紮公仔等行為很「細路」,直言:「呢個世界咩人都有!」

而負責營運食肆兼老闆之一的張先生則表示,日前有人曾到其食肆採訪,但全程沒有出示記者證:「佢哋好唔專業,我哋當然唔會答佢哋嘅問題,完全報道失實。而放紙紮公仔呢件事,我哋亦都已經報警備案。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!