網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月15日 星期三

王麗嘉:鹹濕留言嚇親老竇 王麗嘉批港男唔尊重 __,王麗嘉,

睇嚟王麗嘉都好困擾!王敏德與馬詩慧女兒王麗嘉今日現身品牌活動騷長腿,提到她早前在社交網上載了一張全裸照,她稱外界反應非常大,她甚至要關閉留言功能:「因 ...


睇嚟王麗嘉都好困擾!


王敏德與馬詩慧女兒王麗嘉今日現身品牌活動騷長腿,提到她早前在社交網上載了一張全裸照,她稱外界反應非常大,她甚至要關閉留言功能:「因為有啲男人留咗啲好核突同鹹濕嘅留言。」她指該照片是由媽咪提議拍攝及操刀:「佢話個廁所好靚,叫我影,佢都知我放上網。(嚇親爸爸?)因為啲核突留言tag咗我爸爸,我睇咗都唔舒服,所以先閂咗留言功能。(會唔會因為爸爸而唔放啲太性感嘅相?)唔會,因為啲相靚,而且爸爸冇唔開心,佢冇同我講,所以啲相靚會照放上網。(媽咪有冇鼓勵你影寫真?)冇,而且我依家唔係咁想,可能唔會喺香港,喺美國就會,因為香港啲男人冇禮貌同唔尊重。」

冇人追

她又講到剛慶祝完24歲生日:「覺得自己好老,好sad,生日願望係健康快樂。(點慶祝?)同屋企人食飯。(收咗咩禮物?)我好少收禮物,禮物唔重要。(父母冇折現畀你?)生日冇,平時我賺咗啲錢,媽咪會喺戶口過番數畀我。」問到感情生活,麗嘉坦言現時沒有拍拖,亦沒有追求者:「可能因為我太高,啲男仔好驚。(多外國人追?)係囉,香港就冇乜。(要求男友要高過自己?)同我一樣,最好高過我,要有六呎。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!