網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月15日 星期三

何猷君:奚夢瑤參與求婚綵排?何猷君:不要亂講 __,何猷君,奚夢瑤,

對於有傳奚夢瑤參與求婚綵排,何猷君嬲爆嗌唔在場嘅人唔好亂講。賭王何鴻燊四房兒子何猷君(Mario)日前向超模女友奚夢瑤求婚成功,當日場面相當盛大,奚夢 ...


對於有傳奚夢瑤參與求婚綵排,何猷君嬲爆嗌唔在場嘅人唔好亂講。


賭王何鴻燊四房兒子何猷君(Mario)日前向超模女友奚夢瑤求婚成功,當日場面相當盛大,奚夢瑤亦非常驚喜。不過今日網上流出一條疑似奚夢瑤求婚綵排嘅片段,見身穿黑衣嘅奚夢瑤由舞蹈員帶領落扶手電梯,舞蹈員邊行邊跳舞,令人懷疑係綵排片段。加上當日Mario花盡心思嘅場景布置以及戒指,同樣備受網民熱議,被網友大彈品味差。對此Mario喺網上發文保護未婚妻:「說我審美差,說戒指盒,我也就默默認領了。現在說小明參與綵排?不在場請不要出來亂講話,當天她是黑色衣服從2樓走到1樓,我才把粉色裙子給她穿的!」

火速開工冇戴鑽戒

此外,雖然奚夢瑤已經成為「準何太」,但依然心繫工作,今日佢就被拍得火速外出工作,係佢被求婚後首度現身。淡妝上陣嘅奚夢瑤着上鬆身T恤配高腰長褲,而且腳踏波鞋,不時用手袋遮肚,令有孕傳聞甚囂塵上。不過最令網友關注嘅反而係佢冇戴住嗰隻巨型鵝蛋形求婚鑽戒,似乎相當低調。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!