網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月2日 星期四

程美段:爆杜汶澤拖糧 程美段宣布唔會再合作 __,杜汶澤,程美段,

程美段講到明…唔係割蓆,只係唔同個平台合作啫…曾在無綫節目《美女廚房》擔任美女學徒的程美段(Kiwi)早前自爆被拖糧,指今年一月完成拍攝杜汶澤的節目後 ...


程美段講到明…唔係割蓆,只係唔同個平台合作啫…


曾在無綫節目《美女廚房》擔任美女學徒的程美段(Kiwi)早前自爆被拖糧,指今年一月完成拍攝杜汶澤的節目後,應得的9000元酬勞延到上月廿四日才收到,怎料被杜汶澤怒斥她博見報,呼籲同業要小心對方,雙方隔空罵戰。繼日前出道歉聲明後,昨晚杜汶澤再次跪低,一邊鞠躬盡瘁一邊道歉自認衰仔,更豪言:「發誓不再X人,金盆洗X!」

事後Kiwi在社交網寫下千字文,強調一直堅持認為對的事是沒錯的,並接受及欣賞杜汶澤的道歉,同時更說今後不會跟對方的網台合作:「好多網民估我哋呢單大龍鳳,最後我同杜生可能係世紀大和解,齊齊再上LateShow Super,呢個說法實在太侮辱我哋雙方,我相信彼此當初每一隻字都係真心真意,絕無造假。所以小妹為保我同杜生嘅聲譽,只好厚住面皮單方面咁宣布唔會再同LateShow呢個平台合作,此舉絕非割蓆,只係唔想一個70萬人嘅平台畀我有所污衊,喺度程美段祝LateShow欣欣向榮,快啲勇闖百萬。」

Kiwi詳文如下:

近日事件,於小妹而言,並無受害與否。好多朋友私訊,亦有好多網民明言,今次一事,必定會影響我嘅仕途,有人表示惋惜,但更多嘅係大聲叫好,表示我「抵L死」。

但入行年多,自己選擇嘅路上早就已經唔少瘋言冷語,走一轉討論區,有時會驚訝大家用詞狠毒到咁。但回心一諗,食得鹹魚就抵得渴,呢個圈入面,無論你係天后定係奀星,邊一個唔係咁樣成長?

所以閒言閒語,我一早習慣,亦都知道必須習慣。不過,唯獨是非黑白,我一直都堅持自己,是其是非其非,有錯要認,辯白為公。

前年睇過一張電影海報,海報上面八個字吸引咗我入場,電影大致分兩Part,一Part係打交,一Part係講堅持。男主角千方百計想女主角重新做人,最後女主角都如願成長。我份人唔喜歡打交,但我最堅持嘅事,就係堅持。

如果我因為今次而要星途沒落,其實對大眾都未必係一個大損失,不過至少我自己沒放棄過我嘅堅持,僅只如此。

呢個世界任何一個人都要食飯,同時,任何一個人都需要尊重。

啱啱收到杜汶澤先生真誠嘅道歉,我程美段公開表示接受,同時欣賞你願意喺幾千人嘅直播中和解呢件事,非常欣賞。

好多網民估我哋呢單大龍鳳,最後我同杜生可能係世紀大和解,齊齊再上LateShow Super,呢個說法實在太侮辱我哋雙方,我相信彼此當初每一隻字都係真心真意,絕無造假。所以小妹為保我同杜生嘅聲譽,只好厚住面皮單方面咁宣布唔會再同LateShow呢個平台合作,此舉絕非割蓆,只係唔想一個70萬人嘅平台畀我有所污衊,喺度程美段祝LateShow欣欣向榮,快啲勇闖百萬。

成件事正式完結,呢篇文章亦都係最後一次回應,就算嚟緊有幾個因為呢次事年而得到嘅甜頭專訪,我都向記者表明唔會再講一字一句,小妹喺度帶定頭盔,希望記者們多多包涵。

嚟緊程美段都會努力工作,仕途如何我都會按自己方向努力加油,人最緊要就係堅持,就好似香港人成日講嘅自強一樣,呢個世界無人幫到你,就算話有,都係呃你。

「在艱彌厲 戰鬥到底」

共勉之




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!