網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月2日 星期四

《利瑪竇》叫好叫座 劉松仁宣佈添食 __,劉松仁,

《利瑪竇》叫好叫座劉松仁宣佈添食1小時前一連12場的音樂舞台劇《利瑪竇》於周日(28日)圓滿完成,不少圈中好友捧場,包括楊千嬅、李佳芯、洪永城、梁嘉琪 ...


  • 《利瑪竇》叫好叫座 劉松仁宣佈添食
  • 1小時前






一連12場的音樂舞台劇《利瑪竇》於周日(28日)圓滿完成,不少圈中好友捧場,包括楊千嬅、李佳芯、洪永城、梁嘉琪、米雪等,成功贏盡口碑,而策劃、導演及創作的劉松仁更在慶功宴時宣佈:「呢次我哋合作好愉快!首先多謝各位先,我哋已經接到邀請出年回歸!」

梓軒為了將《利瑪竇》演得更好,過去四個月的排練閉關自己,對於反應好加場添食,梓軒說:「如果松哥覺得我呢個小朋友可以捱多12場或巡迴,我梗係話得好因為呢12場我感受最深係我未搵完,利瑪竇呢個角色我有好多嘢都未搵到,我依家係第一個階段,感受到知道佢嘅訊息,我相信如果俾多次機會我,我可以做得更加好!」

首次做舞台劇的沈震軒說:「有個幾長嘅旅程,今日終於完成咗,有個幾感恩嘅感覺,因為成班人一齊,見到大家都好落力,我自己第一次參加舞台劇,對我嚟講好新鮮,好彩有古佬(古明華)帶住我……」

而拋低咗舞台劇廿幾年的古佬在第9場時,聲帶開始沙聲,他說:「我好唔捨得,大家一齊排咗咁耐,做嘅過程我有啲唔滿意,把聲唔得,做舞台永遠唔會搵到一個vision係最滿意,每一日都係覺得有不足,希望明日會做好啲,所以舞台吸引我就係可以不停俾你發掘,感染到觀眾會好開心。」




鍾意就快D Share啦!