網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月13日 星期一

母親節帶媽媽尖沙咀派花 鄧麗欣欲送花畀媽媽失敗收場 __,鄧麗欣,

母親節帶媽媽尖沙咀派花鄧麗欣欲送花畀媽媽失敗收場28分鐘前昨日母親節,不少藝人都上載子女或母親相片,以示慶祝,而鄧麗欣(Stephy)就帶媽媽參與慈善 ...


  • 母親節帶媽媽尖沙咀派花 鄧麗欣欲送花畀媽媽失敗收場
  • 28分鐘前




昨日母親節,不少藝人都上載子女或母親相片,以示慶祝,而鄧麗欣(Stephy)就帶媽媽參與慈善團體「點滴是生命」的街頭派花活動,以「母女檔」行善。

Stephy與媽媽一早到辦公室,為過百支康乃馨裝飾扮靚,而Stephy更化身成「街頭愛神」,除了到尖沙咀海旁送花,同時要令子女向媽媽當眾送吻,最終成功派發近50支康乃馨,並且令不少小朋友向媽媽獻吻。期間,Stephy家姐更驚喜現身,一家三口齊齊拍照留念。

Stephy表示完成派花活動後,便會與媽媽吃大餐慶祝,並預備了一大束鮮花送給媽媽,可惜Stephy打算送給媽媽之際,媽媽竟被家姐秘密接走,「啱啱太多人啦,我家姐就嚟咗接媽咪去食飯先,我要再搵個時機 Surprise佢。」


鍾意就快D Share啦!