網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月13日 星期一

【暗指何君堯蠢材】黃秋生發表「人材論」:冇自由思想是蠢材 __,何君堯,黃秋生,

【暗指何君堯蠢材】黃秋生發表「人材論」:冇自由思想是蠢材13分鐘前日前立法會因召開逃犯條例法案委員會會議,爆發衝突,期間觀眾席有人大叫「何君堯食屎」, ...


  • 【暗指何君堯蠢材】黃秋生發表「人材論」:冇自由思想是蠢材
  • 13分鐘前




日前立法會因召開逃犯條例法案委員會會議,爆發衝突,期間觀眾席有人大叫「何君堯食屎」,而何君堯因對方身穿印有「VIIV」字樣衣服,誤認對方為「ViuTV」互作人員,最後更要出文致歉,承認自己出錯。

出名敢言的黃秋生,今日在社交網上載短文,表示美國的強大,不在於其科技、市場及軍事等,而是有自由的思想及言論,所以先有人材,並指冇由由思想及表達,只適合蠢材,例如將「VIIV」誤認為「ViuTV」的人,更寫笨蛋以為聰明人係笨蛋。

文章一出,短短3小時已獲逾5,000個Like,不少網民留言力撐及認同。

全文:

美國之所以叻,唔係科技,市場,軍事,電影,傳媒呀。傻仔,美國之所以叻,係因為有自由嘅思想同埋言論,因此有人材呀!係人材呀,唔係蠢材呀。冇自由表達,人材都睇唔見,揾唔到,有D變埋蠢材,有的奸詐,不斷乜七都話好!好!好!等你快D死,你仲以為佢信得過。冇自由思想同表達。最適合蠢材,因為蠢材冇乜思想,更冇嘢表達,或表達親都係個笑話。例如 VllV 當 viu TV. 有自由思想同表達,自然有人材,有人材,士,農,工,商,藝,軍,科。滿滿是人材。 聰明人爭人材,蠢人趕人材。因為聰明人唔怕聰明人,笨蛋最怕笨蛋,因為笨蛋以為聰明人係笨蛋。


鍾意就快D Share啦!