網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月13日 星期一

英超Fever:不敵降班隊費Sir彈起 曼聯再係咁等降班 __,曼聯,

(GettyImages)英超煞科日前5名都交到貨,大家幾乎忘記咗曼聯,原來佢哋煞科日輸波呀,仲係主場對已降班嘅卡迪夫城,淨吞對方雙蛋,恥辱性地以第6 ...


(Getty Images)


英超煞科日前5名都交到貨,大家幾乎忘記咗曼聯,原來佢哋煞科日輸波呀,仲係主場對已降班嘅卡迪夫城,淨吞對方雙蛋,恥辱性地以第6名結束今季,看台上前領隊費格遜玄壇咁面,激到彈起,賽後球迷怒罵保羅普巴係「該死的狗屎」,最後一場都要鬧鑊甘。

曼聯上仗作客打和已降班嘅哈特斯菲爾德,搞到爭取前4正式玩完,已經離晒大譜,但估唔到返主場踢煞科戰,球員都係無厘神氣,連交行貨都費事,結果被客隊前鋒文迪斯拿恩治梅開二度,淨勝曼聯兩球光榮降班。而曼聯對兩支降班隊1和1負,再係咁落去真係等降班都似。

通常球隊喺主場煞科,球迷都會高高興興同球員道別,答謝球員辛勞都會畀掌聲,但曼聯就唔係咁,部份球迷不忍卒睹提早離場,留低嘅球迷就向主隊球員瘋狂柴台,保羅普巴成為攻擊目標,有球迷大叫蘇斯克查將普巴趕走,亦有球迷直接鬧普巴係「該死的狗屎」。

高薪低能嘅曼聯首席打工皇帝阿歷斯山齊士,賽後在個人社交網站向球迷道歉,佢承諾會幫助球隊重建輝煌,佢咁講即係表態唔會離隊,繼續做蛀米大蟲,而兩名主力安達靴里拉同路爾斯華倫西亞就向球迷道別,令人有該走嘅留低,唔該走嘅離隊之歎。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!