網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月8日 星期三

鍾嘉欣:晒Fit爆旗袍!鍾嘉欣畀老公攬腰摸Pat Pat __,鍾嘉欣,

鍾嘉欣同老公現身晚宴。藝人鍾嘉欣偕老公出席晚宴,嘉欣穿起旗袍,身材Fit爆,兩人手拖手進場,合照時老公又攬腰又摸嘉欣PatPat打圈,認真恩愛!嘉欣說 ...


鍾嘉欣同老公現身晚宴。


藝人鍾嘉欣偕老公出席晚宴,嘉欣穿起旗袍,身材Fit爆,兩人手拖手進場,合照時老公又攬腰又摸嘉欣Pat Pat打圈,認真恩愛!嘉欣說婚後第一次留港這麼長時間,她笑言晚宴上有很多隱世英雄:「第一次同老公嚟,因為我需要一個伴,老公就陪我。」她說自從選美後,相隔15年都冇着過旗袍,問老公有沒有大讚?她說:「唔知自己可唔可Carry到,不過係佢幫我揀,覺得呢套好似好有貴氣,我就幫佢揀番套西裝,大家都係同花紋嘅。」

她透露會留港過埋母親節,每年母親節也沒有甚麼特別,都會吃飯慶祝:「我個女日日都會畫卡畀我,我日日都收卡,今年個仔第一年陪我過母親節,佢應該會送個濕吻畀我,已經開始學爬,又鍾意咬拖鞋,好可愛。(生第三個?)唔會我想好好照顧兩個小朋友,地球生活唔易,好多挑戰,希望我教到佢哋有『武器』,憑武器能夠喺世界生存到,如果多一個嘅話,冇時間再教多個。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!