網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月18日 星期六

【狗仔出更】日日都係Honeymoon 鄧健泓石詠莉恩愛夫妻買衫互畀意見 __,石詠莉,鄧健泓,

(攝影:朱志聰、梁繼光)
現年44歲的鄧健泓,前年迎娶拍拖5年、現年32歲的石詠莉(相關新聞:https://bit.ly/2zJBFEp),二人婚後一直恩愛,工作上更加合作無 ...


現年44歲的鄧健泓,前年迎娶拍拖5年、現年32歲的石詠莉(相關新聞: https://bit.ly/2zJBFEp ),二人婚後一直恩愛,工作上更加合作無間,鄧健泓亦講過對他們兩公婆而言「日日都係honeymoon」。



事實上,他們人前人後都非常恩愛,日前晚上近7時,鄧健泓跟太太石詠莉在黃埔拍拖逛街,二人齊齊戴上cap帽,在一間時裝店選購衣物。現場所見,當石詠莉將衣物拼上身時,鄧健泓即會在旁給予意見,最後石詠莉手持5、6件衫到試身室試,鄧健泓亦一直陪伴左右。



鄧健泓待老婆進入試身室後,他又快步走到女裝部替老婆攞衫,然後離開了店舖一會,石詠莉試完衫見老公仍未回來,便在門口邊看太陽眼鏡邊等,大約10多分鐘後,鄧健泓再回來會合太太,然後一起看男裝,石詠莉為他拼上身試衫,最後還負責埋單。接着二人便十指緊扣,去附近的food mall開餐。



採訪、攝影:朱志聰、梁繼光







---------------------------

【六四30】守住歷史 拒絕遺忘

https://hk.adai.ly/zdzKtt2RiW

--------------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9



(攝影:朱志聰、梁繼光) 人前人後兩人都非常恩愛。 人前人後兩人都非常恩愛。
石詠莉幫鄧健泓拼身試衫。

石詠莉幫鄧健泓拼身試衫。
兩公婆十指緊扣搵飯食。

兩公婆十指緊扣搵飯食。
兩人於2017年結婚。(資料圖片)

兩人於2017年結婚。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!