網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月18日 星期六

【Sammi出山十卜】 城城、劉嘉玲齊撐「不要膠下去」 __,Sammi,劉嘉玲,城城,郭富城,鄭秀文,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入政府立法膠袋徴收費用,雖然有一定成效,但係仍然解決唔到不必要嘅浪費同埋一次性嘅塑膠問題,非牟利團體Ec ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


政府立法膠袋徴收費用,雖然有一定成效,但係仍然解決唔到不必要嘅浪費同埋一次性嘅塑膠問題,非牟利團體Eco Drive同慈善機構香港新活力青年智庫(New Youth Energy HK)夾埋搞咗個「不要膠下去」嘅教育運動,旨在鼓勵市民採取行動,養成減塑習慣。呢個運動將2019年5月30日訂為香港首個減塑環保日,一連四天喺希慎廣場舉行數碼展覽,同一系列餐廳一同承諾減少使用一次性塑膠。

屢獲殊榮的攝影師夏永康與60位城中藝人合作拍攝了一輯活動宣傳照片,當中包括郭富城、Chi Lam張智霖、袁靚靚、甄子丹及楊千嬅,就過份使用一次性塑膠的嚴重性發表大膽聲明。參與活動的每位藝人將發布他們個人的宣傳照片,透過引人注目的圖像分享如何在日常生活中減少使用及取代一次性塑膠。其中有份參與嘅梁詠琪就話:「十分榮幸能夠參與今次『不要膠下去』教育運動。作為四歲女兒嘅母親同榜樣,我深明從小教育下一代灌輸環保意識嘅重要性。每個星期我哋都會去一間售賣零包裝嘅食品雜貨店,包括各式堅果、調味料、家用清潔用品等。我會教女兒自帶容器,購買呢個星期食用份量嘅堅果(她每天最愛的零食),再返屋企放入唔同收納小罐,慢慢享用。環保習慣從小做起,人人都可以。」

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!