掃呢頁CODE去手機

2019年6月26日 星期三

港姐2019:港姐起底:做過亞視!麥淑螢拍過戲出過歌 __,亞視,港姐,麥淑螢,

麥淑螢做過藝人!港姐昨日舉行首輪面試,其中現年25歲的麥淑螢(Mary)由藝人莊思明提名,思明表示跟Mary曾在電影及音樂上合作過:「佢好鍾意笑,係個 ...


麥淑螢做過藝人!


港姐昨日舉行首輪面試,其中現年25歲的麥淑螢(Mary)由藝人莊思明提名,思明表示跟Mary曾在電影及音樂上合作過:「佢好鍾意笑,係個樂天又單純嘅女仔,我知道佢對呢行有熱誠,希望佢從唔同途徑去達成心願,佢係好勤力嘅人,佢跳舞好叻,表演上有天分,所以就提名佢,希望可以幫到佢,當然我只係填一張表格,之後得唔得要靠佢自己。相信佢嘅努力同真誠可以幫到佢入圍。」

Mary能歌善舞,據知她自少已學習中國舞及爵士舞,並是大學劇社的一員,非常活躍,17歲時由舞蹈老師介紹下跟Big Echo的老闆娘劉麗萍(Apple姐)學唱歌,大學畢業後成為Apple姐公司旗下藝人,曾拍過三套網絡電影及推出單曲,滿約後到亞視做了一年主持,演出經驗豐富。Apple姐自言是Mary的契媽,她大讚對方乖巧:「當年佢嘅跳舞老師已經想佢入行,但佢啱啱考到港大,加上父母年紀大,佢都有問我意見,我話難得考到港大,我叫佢讀好書先,佢畢業後我即時搵佢拍戲。(覺得佢入圍機會高唔高?)雖然今屆參加者質素都好高,但佢有自己優點,佢淡定又識唱歌跳舞,都好大機會入圍。」

另外,有傳Mary與應屆樂善堂總理兼經營家族酒樓生意的富二代陳嘉華拍拖,陳嘉華接受東網電話訪問時否認此事:「唔知點解會有咁嘅傳聞,我哋冇拍拖,大家係朋友同鄰居。(知唔知佢參選?)我都係從其他朋友口從知道。如果佢成功入圍都會戥佢開心。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!