掃呢頁CODE去手機

2019年6月26日 星期三

馬賽:三點式大肚寫真出爐!馬賽肥肚唔肥人 __,寫真,馬賽,

索媽!計下日子,藝人馬賽就快生得喇!話晒都係第一胎點都要影番輯靚靚大肚寫真先得,呢日佢就喺社交網上載穿上比堅尼嘅孕照,見佢肚大如籮,但肥肚唔肥人,四肢 ...


索媽 !


計下日子,藝人馬賽就快生得喇!話晒都係第一胎點都要影番輯靚靚大肚寫真先得,呢日佢就喺社交網上載穿上比堅尼嘅孕照,見佢肚大如籮,但肥肚唔肥人,四肢仍然纖幼,認真得天獨厚,佢仲留言話:「感恩佛菩薩加持,孕期一切順遂❤️Mom is waiting for you❤️Camellia,are you ready?」幸福之情表露無遺,佢仲無意間透露已經為BB改定英文名Camellia,而呢個應該就係女仔用嘅,唔通馬賽今胎係佗女?

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!