掃呢頁CODE去手機

2019年6月26日 星期三

港姐2019:馮盈盈當「進擊版糖妹」係偶像 __,港姐,糖妹,馮盈盈,

馮盈盈話Mina比佢早一年畢業。前港姐冠軍馮盈盈在將軍澳電視城錄影節目《娛樂大家》。她有留意新一屆港姐面試,指印象中有不少高質素參賽者,當中「進擊版糖 ...


馮盈盈話Mina比佢早一年畢業。


前港姐冠軍馮盈盈在將軍澳電視城錄影節目《娛樂大家》。她有留意新一屆港姐面試,指印象中有不少高質素參賽者,當中「進擊版糖妹」Mina Yeung更是她的香港大學同學,馮盈盈說:「佢其實係比我早一年畢業嘅師姐,我哋仲一齊參加過攝影學會嘅模特兒活動,我當時喺大學都係籍籍無名,佢先係風頭躉,當初大家誤會咗我係港大校花,其實佢先係,佢當時已經贏得大專學界校花嘅美譽,我只係『食營校花』,佢係我偶像,好有潛質。」

問Mina事前可有請教她?馮盈盈表示有很多朋友向她請教,曾參選國際小姐的湯洛晴也是她朋友。講到對已改名黃嘉雯,馮盈盈愕然說:「吓?我哋識咗好耐,當時我仲未選港姐,喺面試前都有問我意見,佢做開模特兒又有選美經驗,好有潛質,之前活動上仲同經理人引薦佢參選,點知一年後佢已經參加咗。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!